Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 23:15:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/02604 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kopli tn 5, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kopli tn 5 (Tugikodu, Abihoone) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 12.04.2023 registrisse kantud ehitusteatis on 
aegumas, ehitamiseks on vajalik läbi viia uus menetlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27255220>  (menetlus nr: 
472714), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister